3 pagrindiniai Chatbot privalumai tavo verslui!

Garantuotas atsakomumo balas Facebook puslapyje - 100, bei išaugęs klientų pasitenkinimas!

Taupykite savo ir klientų laiką atsakydami gerokai greičiau su automatizuotu įrankiu!

Chatbot pranešimai vartotojus veikia daug kartų efektyviau nei pats geriausias naujienlaiškis!

Chatbot'as - geriausias įrankis efektyviai bendrauti su klientais!

Kas yra Chatbot?

Chatbot yra suprogramuota paslauga, kuri vadovaujasi taisyklėmis ir kartais dirbtiniu intelektu, kad sukurtų pokalbį, paremtą iš anksto numatytu algoritmu ir seka. Toks algoritmas įdiegtas į bet kurią pokalbių programą, pvz. Facebook Messenger, gali sukurti stulbinančius rezultatus, Jums nepajudinus nė piršto. Chatbot‘ai gali atlikti labai skirtingas funkcijas – pranešti apie orus, pranešti aktualias naujienas, bendrauti ir atsakyti į įvairius klausimus, užregistruoti vartotojus įvairioms paslaugoms ar net tiesiogiai parduoti prekes ir paslaugas.

Pagrindinės Chatbot funkcijos:

  • Pasisveikinti ir inicijuoti pokalbį
  • Atsakyti į standartinius klausimus, nukreipti, kai klausimai nestandartiniai
  • Užimti klientą, kol jam galės padėti atsakingas asmuo
  • Registruoti ir rinkti informaciją apie klientus
  • Siųsti naujienlaiškius ir kitus svarbius pranešimus tiesiai į FB Messenger
  • Be papildomos pagalbos įvykdyti priskirtą užduotį, pvz. užregistruoti klientą susitikimui

Kad suprastumėte aiškiau, jog Chatbot yra daugiau nei eilinis robotas, rekomenduoju trumpą KLM avialinijų filmuką, kaip jie įtraukė vartotojus naudodami Chatbot ir pagerino savo klientų pasitenkinimą.

Kad suprastumėte aiškiau, jog Chatbot yra daugiau nei eilinis robotas, rekomenduoju peržvelgti pavyzdžius ir juos išbandyti Messenger programėlėje.

Kodėl Chatbot naudojimas yra būtinas sėkmingam verslui?

Šiuo metu žmonės daug daugiau naudojasi susirašinėjimo programomis, nei paštu ar net tais pačiais socialiniais tinklais. Facebook Messenger yra viena populiariausių susirašinėjimo programų Lietuvoje, prie kurios nuolat prisijungę yra Jūsų esami bei potencialūs klientai. Tai kodėl Jūs vis dar rašote jiems laiškus, jeigu galite  parašyti tiesiai į telefoną, per platformą, kurios visos gautos žinutės yra perskaitomos beveik 100%?

 

CHATBOT - tai neįkainojama galimybė pasiekti daugiau, greičiau ir būti labiau matomam nei konkurentai!

Mano pirmas Chatbot, jo tikslas ir kaip jį pasiekti?

Chatbot gali turėti labai daug tikslų, tačiau nereikia apsunkinti savęs, reikia pradėti nuo mažų žingsnelių ir plėtoti šia paslaugą pagal tai, ko iš tiesų reikia klientams. Pradžioje Chatbotas gali tik pasisveikinti ir pranešti, kad galite užduoti klausimą ir jis bus atsakytas artimiausiu metu. Vėliau robotą galima išmokyti klientui pasiūlyti užsiregistruoti į paskaitą, apsilankyti puslapyje, pasakyti gražų palinkėjimą. Dar vėliau robotas yra mokomas atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus ir taip, po truputį, jis tampa tikru pagalbininku siekiant galutinio tikslo – daugiau pajamų!

Kuo svarbus Chatbot mano Facebook puslapiui?

Facebook reitinguoja puslapius pagal įvairius kriterijus ir vienas iš jų yra atsakomumas. Kuo greičiau atsakote klientams, tuo jūsų reitingas geresnis. Chatbot pagalba galėsite visiem vartotojams atsakyti iš karto, bent jau standartinį atsakymą, kad „Netrukus su Jumis susisieksime“, o jūsų reitingas ir atsakomumas vien dėl to bus 100%- geriausias.

Kitas didelis privalumas naudojant Chatbot: kai vartotojas pateks į Jūsų Facebook puslapį, jis iš karto gaus informacinį FB Messenger pranešimą ekrane, kuris paskatins susidomėjimą ir pokalbio užmezgimą!

Kuo Chatbot svarbus mano internetiniam puslapiui?

Chatbot integravimas Jūsų svetainėje turi 2 esminius privalumus:

  1. Jis gali atlikti laiško siuntimo Jums formą, kai vartotojas itin lengvai vieno mygtuko paspaudimu galės jums parašyti tiesiai į FB Messenger ir jam nereikės suvedinėti jokių papildomų duomenų apie save.
  2. Galite lengvai didinti savo klientų duomenų bazę, pasiūlę jam per FB Messenger gauti specialų pasiūlymą, nuolaidą, nemokamą dovanėlę ir panašius dalykus.

Sekite žinomų ir sėkmingų įmonių pavyzdžiu!

Chatbot - tai virtualus asistentas, įrankis, kuris nuo šiol įgalina kiekvieną įmonę turėti savo virtualų asistentą. Daugiau skaitykite - 7 sekmingi chatbot'ų/virtualių asistentų panaudojimo atvejai. 

Rinkite narių duomenų bazę su Chatbot itin greitai ir paprastai!

Sekite statistiką, matykite kas aktulu, keiskite ir kontroliuokite!

Automatizuokite savo darbą, kurkite sekas ir įtraukite vartotojus!

Kiek kainuoja Chatbot? 

Išties, pats Chatbot nieko nekainuoja tol, kol poreikiai yra standartiniai. Todėl minimaliomis investicijomis galėsite išbandyti Chatbot’ą neribotą laiką, o kai matysite aiškią naudą ir rezultatus, atitinkamai reikės investuoti ir į Chatbot‘o „plėtrą“ ar programos logotipo panaikinimą. Kaina vėliau priklauso tiesiogiai nuo Jūsų klientų bazės dydžio, su kuria norite bendrauti ir siųsti reklaminius pranešimus. O jeigu Chatbot‘ą naudosite tik atsakyti į realius klausimus, jis jums visada bus nemokamas. Tol, kol bazėje bus ne daugiau 500 klientų, žinutes galėsite siųsti nemokamai, vėliau kiekvienas papildomas 1000 klientų kainuoja vos apie 5-15 Eur/mėnesį,o priklausomai nuo kiekio, kaina mažėja.

Nemokama konsultacija apie chatbot's ir virtualius asistentus

Nesi tikras ar tau reikia chatbot'o? Nežinai kokias funkcijas jis gali atlikti ir kaip tai padės tavo verslui? Skambink arba rašyk mums ir atsakysime į visus klausimus!

 

Unikalaus Facebook Chatbot'o sukūrimas nuo 500 Eur! 

Strategijos parengimas, tikslų iškėlimas, komunikacijos procesų suderinimas

FB Chatbot‘o paleidimas su pasisveikinimo žinute ir meniu, pirminiais pokalbiais, bei informacijos rinkimu

Galimybė klientams siųsti pranešimus tiesiai į FB Messenger su 100% pasiekiamumu!

Chatboto integracija į facebook puslapį

Pokalbis nukreipiant vartotoją į tikslines vietas arba atliekant numatytus LEAD'us

100% PINIGŲ GRAŽINIMO GARANTIJA! Jeigu nepajusite Chatbot teikiamos naudos per 90 d., mes gražinsime Jums pinigus!

 

Dirbtinis intelektas išsprendžiantis 70 % problemų  ir taupantis laiką  


Automatiniai atsakymai į dažniausiai užduodamus vartotojų klausimus, teisingas jų nukreipimas, tikslinės informacijos išgavimas ir visa pusė pagalba
Įskiepių įdiegimas į svetainę (Live chat ir kiti)
Facebook komentarų priežiūra ir galimybė bendrauti su aktyvia auditorija tiesiogiai
Facebook reklamos paleidimas nukreipiant vartotojus tiesiai į pardavimą ar registraciją
Ir daug daug kitų galimybių su chatbotais ir chatbots.lt komanda

*Kainos nurodytos be PVM

Geriausi chatbot pavyzdžiai pagal kategorijas!

Maistas
  1. Wingstop — maisto užsakymas į namus.
  2. Pizza Hut — picos užsakymas į namus.
Sveikata ir sportas
  1. HealthTap— su sveikata susijusių klausimų atsakymas.
  2. Atlas Fitness—fitneso programa pagal chatbot.
Naujienos ir media
  1. Wall Street Journal— naujienų prenumerata per chatbot.
  2. CNN—  naujienų prenumerata per chatbot.
Kelionės
  1. Kayak— ieškok skrydžių ir viešbučių su chatbotu.
  2. Skyscanner—  ieškok skrydžių ir viešbučių su chatbotu.

Mėnesio FB chatbotas

Išbandyk Sidnėjaus operos teatro chatbot'ą ruoniuką!