Chatbot - įrankiai, kurie išties veikia

Nuo tada, kai "Facebook Messenger", "WhatsApp" ir vis daugiau bot‘ų kūrimo platformų prisijungė prie interneto, jų kūrėjai ėmė naudoti pokalbių automatizavimą visose pramonės šakose, o "Facebook" paskutinis chatbot‘ų skaičius viršijo 300 000..

Ne visi chatbot‘ų pokalbių tinklai yra vienodi: kai kurie pokalbiai, palyginus, baigiasi  greitai, o funkcijos ir natūralios sąveikos lygis labai skiriasi. Kai kurios bendrovės argumentuoja semantika, t. Y. "Virtualus asistentas" yra tvirtesnė ir pažangesnė technologija nei pokalbių svetainė.

Šiame straipsnyje mes atkreipėme dėmesį į 7 realaus pasaulio chatbot‘us / virtualius padėjėjus visose pramonės šakose, kuriose jie veikia ir yra naudojami įmonėse. Iš racionalizuotų operacijų ir išsaugotų žmonių našumo iki didesnio klientų įtraukimo, toliau paminėtini pavyzdžiai yra verti jūsų dėmesio, jei kada nors svarstėte, ar jūsų verslui gali būti naudingos pokalbio asistento technologijos (ar, tiesiog, norite sužinoti apie galimybes).

Kiekvienas pavyzdys yra suskirstytas į įmonės aprašymą, "chatbot" / virtualios asistentės dizainą ir tikslą, vertės apibūdinimą (apčiuopiamus verslo rezultatus) ir pagrindinius klausimus/ pratimus, kuriuos reikia apsvarstyti, ruošiantis taikyti technologiją savo bendrovei ar pramonei.

7 chatbot pavyzdžiai, kurie padeda verslui

  1. "Concierge"

Įmonės apibūdinimas: "Expensify" programinė įranga, kuri padeda supaprastinti ir automatizuoti išlaidų ataskaitas ir kelionių tvarką įmonėms visose pramonės šakose.

Kaip tai naudojama:

"Concierge" palaipsniui perkelia naujus vartotojus per sąrankos procesą ir yra skirtas aktyviai spręsti su klientais susijusias problemas (pavyzdžiui, jei vartotojo kreditinės kortelės ir "Expensify" ryšys yra nutrauktas, pokalbis suteikia instrukcijas, kaip atstatyti ryšį, kol jis netapo problema)

Remdamiesikelionių kainomis realiu laiku, "Concierge" gali pranešti vartotojams, jei jie gauna geriausią pasiūlymą

"Concierge" gali bendrauti su vartotojais iš "Expensify" svetainės ar mobiliuoju telefonu ir yra suderinamas su "Slack" ("Cloud Based Team" bendradarbiavimo priemonė)

Vertės apibūdinimas:

Interviu su "FastCompany"  D. Barrett pažymėjo, kad "Concierge" padėjo sumažinti bankų problemas 75 proc. ir kad svetainė penkis kartus padidino nemokamos programos versijos bandymų skaičių (tarp "Expensify" naaudotojų yra nemažai garsių įmonių: tarp jų "Uber", "Warby Parker", "Virgin" viešbučiai, ir "Quora“ ir kt.).

Pagrindiniai klausimai:

"FastCompany" interviu su generaliniu direktoriumi Davidu Barrettu:

Ar pasikartojantys klientų aptarnavimo klausimai ar problemos mūsų versle yra naudingi prevenciniam bendravimui? Generalinis direktorius Davidas Barrettas pareiškė: "Jūs nenorite kalbėtis su chatbot‘u, jūs norite, kad kažkas įvyktų minimalaus pokalbio metu".

Kaip mūsų verslas gali padėti klientams priimti geresnius ir greitesnius sprendimus? Barrettas pataria su vartotoju bendrauti kuo paprasčiau: "Žmonės nenori daugiau funkcijų, juos jau pasiekia per daug funkcionalumo. Šiuo metu šiuolaikiškiausios taikomosios programos turi mažesnę vartotojo sąsają- vieną mygtuką, kuris atlieką didelį darbą ... "

 

  1. 1-800-Flowers „GWYN“

Įmonės aprašymas: Gėlių bei gurmaniško maisto, dovanų mažmeninio platinimo bendrovė, kuri viena iš pirmųjų ėmė naudoti telefonus ir internetą tiesioginiam pardavimui.

Kaip tai naudojama:

GWYN yra IBM dirbtinio intelekto sistemos Watson produktas, pagrįstas "Fluid Expert Personal Shopper" (XPS) programine platforma); pokalbių svetainė padeda vartotojams ieškoti ir pateikti savo dovanų užsakymą internetu.

GWYN tampa protingesne, nes ilgainiui sąveikauja su daugiau klientų; Galutinis tikslas - pasiūlyti individualią apsipirkimo patirtį, pagrįstą vartotojo elgesiu praeityje.

Naudojant natūralią kalbą, GWYN interpretuoja kliento klausimus apie produktą ar paslaugą; Tada "ji" gali pateikti papildomus klausimus apie numatomą auditoriją, progą ir nuotaikas, kad pasiūlytų tinkamiausias dovanas konkrečiam klientui.

Vertės apibūdinimas:

"1-800-Flowers" 2017 m. pirmojo ketvirčio rezultatai parodė, kad bendros pajamos išaugo 6,3 proc.-i ki 165,8 mln. dolerių, o "Gourmet Food" ir "Gift Baskets" kompanijų veiklos atliko reikšmingą vaidmenį. Generalinis direktorius Chrisas McCannas teigė: "... mūsų "Fannie May " verslo rezultatai parodė teigiamą tų pačių parduotuvių pardavimų skaičių ir rimtą elektroninės komercijos augimą, atspindintį sėkmingai įgyvendintas iniciatyvas, siekiant pagerinti šią veiklą." Nuo 2016 m. birželio mėn. 70% klientų, užsisakančių per pokalbių bot‘ą, buvo nauji 1-800-Flowers klientai.

Pagrindiniai klausimai:

Kaip mes galime paskatinti papildomus klientų pirkimus, kai jie perka? Treniruokite sistemą "perskaityti kliento protą", renkant pagrindinę informaciją ir nustatant reikalingus produktus ir paslaugas. Naudokitės chatbot‘ais, kad padėtumėte suasmeninti klientų patirtį ir pakviesti sugrįžti apsipirkti dar kartą, padidindami kliento gyvenimo kokybę.

 

  1. „aLVin“- LV Broker

Įmonės aprašymas: LV = yra Jungtinės Karalystės finansinių produktų ir paslaugų teikėjas; jo LV = Broker padalinys siūlo platų asortimentą komercinių ir asmeninių linijų produktų trečiųjų šalių tarpininkams.

Kaip tai naudojama:

„aLVin“ yra sukurtas "Nuance" Ninos pagrindu- intelektualus daugiakanalis virtualus asistentas, kuris naudoja natūralios kalbos supratimą (NLU) ir kognityvines skaičiavimo galimybes. „aLVin“ sąveikauja su brokeriais, kad geriau suprastų ketinimus ir pateiktų reikiamą informaciją 24/7; chatbo‘tas buvo sukurtas remiantis žiniomis apie LV = maklerio produktus, o tai pagreitino galimybę atsakyti į kitus klausimus ir greitai nukreipti brokerius į tinkamus produktus.

„aLVin“ teikia pokalbio su gyvu žmogumi paslaugą: jei reikia, sujungs su gyvos pagalbos atstovais. Laikui bėgant, LV = numato glaudesnį bendradarbiavimą tarp virtualiojo padėjėjo ir žmogaus pagalbos agentų, kuris padės padidinti transakcinių užduočių skaičių, kurias pati programa gali padėti spręsti paslaugų agentams.

Vertės apibūdinimas:

"Select quotes" pasiskolintas iš "Computing" interviu su "Personal Lines Operations" vadovu Alanu Hickmanu.

Alanas Hickmanas pažymėjo, kad po chatbot‘o bandomosios versijos. 98 procentų brokerių teigė, kad jie naudosis paslauga, jei bus pasiūlyta versija, veikianti visą parą.

Anot Hickmano, "Per bandomąjį laikotarpį, gyvo asmens poreikio skaičius sumažėjo 91 procentais ... tai reiškia, kad aLVin galėjo pateikti galutinį atsakymą apie 70 proc. chatbo‘to naudotojų ir tik 22 proc. šių pokalbių dalyvių norėjo pratęsti bendravimą su realiu agentu.

Pagrindiniai klausimai:

Kaip mūsų verslas gali supaprastinti užduotis specialistų tikslinei pramonei? LV = 's Broker skyrius norėjo, kad būtų galima patogiai pateikti svarbią informaciją tarpininkams visą parą.

Ar yra vietų, kuriose galėtume automatizuoti paprastesnes klientų užklausas (dažnai užduodamus klausimus / užduotis) ir rezervuoti žmogiškąjį kapitalą sudėtingesniems poreikiams?

* Mes turime nedaug naujausios informacijos:, neaišku, ar „aLVin", ar jo įpėdinis, vis dar naudojasi LV =.

 

  1. H&M: Oficialus "H&M Chatbot"

Įmonės aprašymas: H&M yra pasaulinė mados kompanija, kuri skatina tvarias medžiagas ir brangina žmogaus darbą

Kaip tai naudojama:

"H&M" pokalbių svetainės tikslas - padėti mobiliems klientams naršyti ir atlikti  paiešką apie aprangos galimybes ir nukreipti jus į internetines parduotuves, kurios suderinamos su jūsų pirkimo pageidavimais.

"H&M" pokalbių svetainė naudoja šią informaciją ir reaguoja skirtingai, remdamasi pateikta informacija:

Apibūdina jūsų lytį ir stilių

Siūlo komplektus ir bendrą visų daiktų kainą

Jei jums nepatinka siūloma apranga,chatbot‘as pasiūlys kitą aprangą

Jei jums patinka apranga, chatbot‘as suteikia keletą galimybių: parduotuvė - tiesioginė nuoroda į "H & M" internetinę parduotuvę; išsaugoti - archyvuoti savo pasirinkimą; pasidalinti - per socialinius tinklus, el. paštu ir tt; kitas aprangas - pateikia naują aprangos pasiūlymą

Vertės apibūdinimas:

"H&M" pardavimai per pastaruosius metus išaugo ir chatbot‘o įgyvendinimas davė teigiamų rezultatų.

Pagrindiniai klausimai:

Kaip mūsų verslas gali panaudoti technologijas, kad geriau supažindintų jaunesniąją auditoriją su mūsų produktais ir paslaugomis bei paskatintų pirkti dažniau? "H & M" yra vienas iš kelių mažmenininkų, kurie eksperimentuoja ir naudoja chatbot‘us kaip mobiliosios rinkodaros galimybę. Pagal "Accenture" ataskaitą 32 proc. Pasaulio (didelė dalis gyventojų 29 metų ir jaunesni) kasdien naudojasi socialine žiniasklaida ir 80 proc.- tai laikas per mobilųjį telefoną.

 

  1. Amtrak stotis: "Julie" amerikiečių chatbot‘as

Įmonės aprašymas: Nacionalinė geležinkelio keleivių korporacija (Amtrak) teikia keleivių vežimo geležinkeliais paslaugas klientams iš 48 JAV valstijų.

Kaip tai naudojama:

"Julie", naujausia "Amtrak" originalaus klientų aptarnavimo telefonu agento versija, skirta naudotojus nukreipti per "Amtrak.com", naudojant natūralias kalbos galimybes ir plačią žiniatinklio bazę.

„Julie“ gali teikti informaciją ar padėti klientams rasti informacijos apie užsakymą, gauti daugiau informacijos apie "Amtrak" atlygių programą, rasti informacijos apie stotį ir maršrutą, taip pat įvairias kitas sritis.

Vertės aprašymas:

Pagal "nextIT" ("Julie" produktų platformą) "Julie" įgyvendinimas buvo toks:

25 proc. Daugiau užsakymų

Kas mėnesį sutaupoma 1 mln. USD klientų aptarnavimui

50 proc. Per metus išaugo naudotojų įtraukimas

30 proc. Daugiau pajamų (mėnesio vidurkis) gauta už kiekvieną užsakymą

Pagrindiniai klausimai:

Ar egzistuoja būdas plėtoti ar papildyti esamas technologijas, kad jos taptų patrauklesnės ir naudingesnės klientams? "Amtrak" papildė "Julie" išvaizdą, įgyvendindama labiau reaguojančią pokalbių svetainę ir žymiai padidėjo atsakokumo lygid.

Ar mūsų paslaugų pobūdis ir mūsų klientų bazės dydis reikalauja investicijų į veiksmingesnį ir automatizuotą klientų aptarnavimo atsaką? Kaip galime pasiūlyti patobulintą patirtį, nedidinant žmogiškųjų išteklių? "Amtrak" svetainė sulaukia daugiau kaip 375 000 kasdieninių lankytojų, todėl jie norėjo rasti sprendimą, kuris vartotojams suteiktų greitą prieigą prie interneto savitarnos.

 

  1. FirstJob: "Mya" Chatbot‘as

Įmonės aprašymas: "FirstJob" - tai internetinė įdarbinimo įmonė, kuri padeda kolegijų absolventams, turintiems pradinio lygio darbo vietas ir stažuotes, panaudodama esamus socialinius tinklus.

Kaip tai naudojama:

Mya yra A.I. įdarbinimo asistentas, kuris valdo stambias kandidatų grupes, suteikdamas "FirstJob" darbdaviams ir vadovams samdant daugiau laiko susitelkti į pokalbius ir galutinius pasiūlymus.

Mya vienu metu gali kalbėtis su tūkstančiais kandidatų per SMS, "Facebook", "Skype", el. laiškus.

Mya užduoda klausimus, atsako į DUK; pateikia programų pažangos atnaujinimus; teikia patarimus ir nurodymus kandidatams; įspėja kandidatus, kai užimta pareiga ir administruoja vertinimus.

Mya taip pat teikia naudingos informacijos vadovams, reitinguojdamas kandidatus nuo labiausiai kvalifikuotų iki mažiausiai, atsižvelgdamas į kandidatų patirtį, naujausią veiklą ir kt.

Vertės aprašymas:

Pasak "FirstJob", "Mya" automatizuoja iki 75 proc. atrankos ir susitarimų proceso.

Kaip pranešė "Forbes", tyrimai rodo, kad "Mya" padidina našumą 38 proc. ir padidina kandidatų įdarbinimą daugiau nei 150 proc.

Pagrindiniai klausimai:

Citatos yra pasiskolintos "Forbes" interviu su generaliniu direktoriumi ir įkūrėju Eyalu Grajevskiu.

Ar galime pasiūlyti geresnį verslo būdą, kuris pakeičia sunkų procesą ar užduotį, kuris leidžia visoms dalyvaujančioms šalims aktyviai ir produktyviai dalyvauti? Grajevskio teigimu, "aš pamačiau didžiulę galimybę kurti technologijų platformą tiek ieškantiems darbo, tiek darbdaviams, kurie galėtų užpildyti atvirą" juodąją skylę "įdarbinant ir pasiekti geresnių rezultatų abiem pusėms."

 

7 . "TouchCommerce": "TouchAssist"

Įmonės aprašymas: "TouchCommerce" aptarnauja daugelį "Fortune 500" įmonių, kuriose yra klientų įtraukimo priemonių, tokių kaip Livechat ir DUK.

Kaip tai naudojama:

"TouchAssist" natūrali kalba ir kognityviosios skaičiavimo galimybės leidžia bendrauti su klientais ir pasiūlyti "savitarnos" patirtį (bendrovė "TouchAssist" sąmoningai nurodo kaip virtualų asistentą, o ne chatbot‘ą).

Tiesioginis pokalbių agentas yra budėjimo režime, jei "TouchAssist" negali atsakyti į klausimą arba suteikti tinkamo paslaugų lygio.

"TouchAssist" naudoja esamus transkripcijos duomenis ir kitą informaciją, gaunamą iš vartotojų sąveikos, siekiant nuolat tobulinti naudojimąsi.

Virtualus asistentas ir tiesioginės pokalbių užduotys yra matomi ir pasiekiami iš to paties vartotojo lango.

"TouchAssist" suderinamas su keliais įrenginiais, įskaitant stalinį, planšetinį kompiuterius, mobiliojo naršyklę, programinę įrangą ir SMS.

Vertės aprašymas:

"TouchAssist" reaguoja į pasikartojančius klausimus, atlaisvina apie 80% žmogaus agentų laiko, leidžia jiems dirbti su kitomis užduotimis, ir sumažina vidutinį klientų sąveikos apdorojimo laiką.

Pagrindiniai klausimai:

Kokiose mūsų klientų įtraukimo proceso srityse būtų naudinga mažinti arba pašalinti nereikalingą žmonių sąveiką? Pasak "TouchCommerce", 84% apklaustųjų mano, kad pageidauja naudotis savitarnos paslaugomis norint gauti tai, ko jiems reikia.

Geriausi chatbot pavyzdžiai pagal kategorijas!

Maistas
  1. Wingstop — maisto užsakymas į namus.
  2. Pizza Hut — picos užsakymas į namus.
Sveikata ir sportas
  1. HealthTap— su sveikata susijusių klausimų atsakymas.
  2. Atlas Fitness—fitneso programa pagal chatbot.
Naujienos ir media
  1. Wall Street Journal— naujienų prenumerata per chatbot.
  2. CNN—  naujienų prenumerata per chatbot.
Kelionės
  1. Kayak— ieškok skrydžių ir viešbučių su chatbotu.
  2. Skyscanner—  ieškok skrydžių ir viešbučių su chatbotu.

Mėnesio FB chatbotas

Išbandyk Sidnėjaus operos teatro chatbot'ą ruoniuką!